- Εντός του καταστήματος γίνονται δεκτοί οι εξής τρόποι πληρωμής:
Μετρητά, για τα αγαθά που η αξία τους είναι κάτω από 500,00€, χρεωστική/πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Αγαθά που η αξία τους υπερβαίνει τα 500,00€ γίνεται δεκτή αποκλειστικά και μόνο η πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
- Πληρωμή ηλεκτρονικών παραγγελιών:
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες που αφορούν την αποστολή των αγαθών, μπορούν να εξοφληθούν με τρεις τρόπους: με αντικαταβολή μέσω courier, με χρήση του epos paycenter μέσω της Viva wallet ή με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας. Για παραγγελίες που η αξία των αγαθών υπερβαίνει τα 500,00€, ισχύουν τα αναγραφόμενα της 1 παραγράφου.
- ΠΟΛ 1150 ΑΡΘΡΟ 39Α
Για την πώληση αγαθών που αφορούν την ΠΟΛ1150 ΑΡΘΡΟ 39Α, είτε για αποστολή μέσω courier είτε για παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα ισχύουν τα εξής:
Αγαθά που η αξία τους υπερβαίνει τα 500,00€ γίνεται δεκτή αποκλειστικά και μόνο η πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας/epos paycenter μέσω της μέσω της Viva wallet ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Αγαθά που η αξία τους είναι κάτω από 500,00€ γίνονται δεκτά και τα μετρητά.
4. ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 39Α
Καταρχάς πρώτη μας κίνηση, να έχουμε έτοιμο για αποστολή το Μητρώο Επιχείρησης από την ΑΑΔΕ και μετά να προβούμε σε παραγγελία
1.Πραγματοποιείτε μια ηλεκτρονική παραγγελία όπου το όνομα του παραλήπτη θα είναι η επωνυμία της επιχείρησής σας και τόπος αποστολής η έδρα της επιχείρησης σας και με τρόπο πληρωμής κατάθεση και γράφετε στις παρατηρήσεις πως θέλετε έκδοση τιμολογίου με το Α.Φ.Μ σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας θα δεσμεύεται από την στιγμή και μόνο που θα λάβουμε από εσάς την σελίδα με τα Στοιχεία Μητρώου της Επιχείρησης σας από την ΑΑΔΕ.
Ο έλεγχος για την έγκριση και η αποστολή της παραγγελίας γίνεται από εμάς την ίδια ημέρα.
2. Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα μήνυμα στο email σας όπου θα εμφανίζεται η παραγγελία σας με ΦΠΑ, το οποίο το αγνοείτε μέχρι να γίνει έλεγχος από το λογιστήριό μας. Σε αυτό το μήνυμα λοιπόν θα πρέπει να απαντήσετε επισυνάπτοντας την σελίδα με τα στοιχεία μητρώου της επιχείρησής σας. Την οποία θα βρείτε: ΑΑΔΕ -Μητρώο και επικοινωνία – Στοιχεία επιχείρησης – Συνοπτική εκτύπωση και στέλνετε το αρχείο σε μορφή pdf.
3.Αφού αποστείλετε την σελίδα (στοιχεία μητρώου επιχείρησης) από την ΑΑΔΕ, θα επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπός μας άμεσα για επιβεβαίωση έγκρισης και ενημέρωση του ποσού κατάθεσης, την οποία θα πρέπει να την πραγματοποιήσετε αυθημερόν, αλλιώς η παραγγελία ακυρώνετε αυτόματα και χωρίς ενημέρωση. Για καταθέσεις που θα γίνονται από άλλες τράπεζες ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιλέγει τα έξοδα της τράπεζας να επιβαρύνουν τον ίδιο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η δέσμευση της παραγγελίας σας ισχύει μόνο για μία ημέρα, οπότε η κατάθεση θα πρέπει να γίνει αυθημερόν αλλιώς η παραγγελία ακυρώνετε αυτόματα και χωρίς ενημέρωση.
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ:
α) Παραγγελίες με άλλους τρόπους πληρωμής ΠΧ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ).
β) Διαφορετικός παραλήπτης και όχι η επιχείρηση.
γ) Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση που δεν ανήκει στην επιχείρηση.
Αποστολή
Τα μεταφορικά προς όλη την Ελλάδα είναι 5 €.
Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2€.
Τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση του πελάτη (εφόσον η μεταφορική εταιρεία δεν απαιτεί επιπλέον χρέωση χιλιομετρικής απόστασης-Δ.Π & Α.Π).